Sunday, July 5, 2009

He's a hottie!


I went to see Transformers : Revenge of the fallen. Kalau lelaki semua terpegun tengok how sexy and hot Megan Fox is, then for us ladies...at least I can speak for myself, I terpegun tengok Josh Duhamel...tanpa kelip mata, ok? He's a hottie...sexy oooh! His body...his look...wah, I'm drooling already! Hahaha...In fact, I noticed him since previous Transformers...

So ladies, sepa yang belum tengok Transformers...go go go watch! Cuma satu jak pesanan I, ada spoiler sikit...sebab ramai parents bawa their kids so tahan-tahan jaklah kalau tiba-tiba sampai scene bagus tiba-tiba ada baby merengek non-stop. That's what happened to us last night. Aiyayah!

Apparently, babies macam tau-tau jak tu scene bagus. Mau jak I marah, but then again maybe teda orang jaga babynya dirumahkan? Iyalah parents pun mo tengok wayang juga. Who knows in the future I pulak bawa my newborn baby p tengok wayang?:-)

4 comments:

  1. memang HOT ok!!! tp napa la dia cinta sama si fergie tu hehe

    ReplyDelete
  2. Hi Farrah,
    Agreed! He is hot! Tall and handsome..
    But I don't agree parents yg bawak baby or small kids to the cinema. Not only disturb other ppl but they themselve surely can not enjoy watching the movie if they constantly have to tinguk2 the anak. Baik tunggu ja the cd keluar.. like me, dah 3 thn+ ndak pigi cinema tau... tsk tsk

    ReplyDelete
  3. Lina : Hi dear! finally kita juga virtually. I saw yr blog thru herdah...I do agree with you, if possible janganlah bawa baby...habis spoil org lain punya mood...Anyhow, I think you two should trylah p movie...bagi nanny jaga Yasmin :-)hehe...

    ReplyDelete
  4. Ina: Hehe...Fergie bukan cantik pun...tapi badan sexy oooooh!

    ReplyDelete